R E K L A M A
FAQ

Przygotowaliśmy dla Państwa podstawowy zestaw najczęściej zadawanych pytań w sprawie działania naszego serwisu.

1. Czy korzystanie z serwisu jest bezpłatne?

Tak, serwis jest w pełni bezpłatny. Dodawanie ogłoszeń jest bezpłatne, wprowadziliśmy usługę wyróżniania ogłoszeń za pomocą szybkich płatności (nie jest to opcja konieczna). Wyróżnienie ogłoszenia wpływa na atrakcyjność i widoczność ogłoszenia w naszym serwisie.

2. Czy w serwisie jest wymagana rejestracja?

Nie, czas, który poświęcają na przeglądanie portalu nasi Klienci jest dla nas najważniejszy, dlatego też rejestracja nie jest obowiązkowa, co na pewno ułatwia i przyśpiesza proces korzystania z portalu. 

3. Czy mogę usunąć swoje ogłoszenie przed końcem terminu ważności?


Tak, liczymy się z tym, że niektóre ogłoszenia nie są ważne już po kilku godzinach od dodania. Cenimy prywatność naszych użytkowników, dlatego po dodaniu ogłoszenia na skrzynkę e-mail wysyłany jest login i hasło pozwalające usunąć ogłoszenie w dowolnej chwili. 

4. Jak długo trwa zatwierdzanie ogłoszenia?

W godzinach pracy naszego biura, z reguły nasi moderatorzy akceptują ogłoszenia w ciągu kilkunastu dni. Wyjątkiem są dni wolne od pracy oraz godziny, w których nie działa nasze biuro. Wychodząc na przeciw Państwa oczekiwaniom, staramy się akceptować ogłoszenia także zdalnie - za pomocą smartfonów. 

5. Czy mogę zamieścić ogłoszenie w wielu kategoriach?

Nie, zgodnie z naszym regulaminem jedno ogłoszenie może zostać zamieszczone tylko i wyłącznie w jednej odpowiednio przypisanej kategorii. Ogłoszenie można umieścić powtórnie po skasowaniu wcześniejszego ale nie częściej niż raz na 7 dni. Zamieszczanie dwóch i więcej ogłoszeń o tej samej treści jest niezgodne z Regulaminem i może skutkować usunięciem wszystkich ogłoszeń użytkownika.

6. Moje ogłoszenie zniknęło ze strony. Jaki jest tego powód?

Najczęstszą przyczyną usuwania ogłoszeń jest ich wielokrotne powielanie w serwisie przez ogłoszeniodawców. Nasi moderatorzy stale czuwają nad poprawnością i zgodnością ogłoszeń z regulaminem. Jeśli jesteś zdania, że Twoje ogłoszenie zostało błędnie usunięte, zapraszamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta.

7. Na co zwracać uwagę przed dodaniem ogłoszenia?

Wszystkie wymogi i podstawowe kryteria zamieszczania ogłoszeń znajdują się w naszym regulaminie. Zalecamy stosować się do jego zapisów. 

8. Czy moje dane są bezpieczne?

Do założenia konta w naszym serwisie niezbędne jest podanie adresu e-poczty (e-mail) oraz nazwy użytkownika (dowolnej nazwy). Podawanie w nazwie użytkownika swojego nazwiska nie jest zalecane. Nie zalecane jest również podawanie danych kontaktowych w treści ogłoszeń. Dane te są widoczne dla wszystkich przeglądających ogłoszenia i w związku z tym, Serwis nie odpowiada za ich niewłaściwe wykorzystanie przez osoby trzecie. Zalecaną formą kontaktu jest korzystanie z formularza kontaktowego. Serwis nie udostępnia osobom trzecim posiadanych informacji o Użytkownikach Serwisu. Adresy e-poczty Użytkowników i ewentualne dane personalne służą jedynie możliwości korespondencji i przesłania odpowiedzi na zapytania. Adresy IP i inne dane dotyczące Użytkowników przechowywane są przez Serwis w celach związanych z bezpieczeństwem i mogą zostać przekazane wyłącznie dla upoważnionych służb i organów (np. policji, prokuratury, sądu) do identyfikacji osób naruszających prawo.

9. Czy można zamieszczać ogłoszenia dotyczące sprzedaży psa lub kota?

1 stycznia 2012 r. weszła w życie nowelizacja ustawy o ochronie zwierząt. Według ustawy handel psami i kotami poza zarejestrowanymi hodowlami jest nielegalny i zabroniony. Zwierzęta nie pochodzące z hodowli można przekazywać jedynie za darmo. Ogłoszenia nie zawierające informacji dotyczących hodowli i metryki oferowanego na sprzedaż psa czy kota będą usuwane.

 

 

Jeżeli masz pytanie, na które nie ma tu odpowiedzi, skontaktuj się z nami pod adresem mailowym info@jaslanin.pl